Digitale druk
De voornaamste kracht van Direct Mail schuilt in een persoonlijke benadering van de ontvanger van uw DM. Hoe persoonlijker en individueel-relevanter de boodschap gebracht kan worden, hoe overtuigender de kracht van het medium.
Dankzij de integratie van variabele data gekoppeld aan digitale print, kunnen alle beschikbare gegevens aangewend worden teneinde een unieke en persoonlijke communicatie te richten aan elk van uw ontvangers. Digitaal gedrukte en gepersonaliseerde documenten kunnen fungeren als selfmailer, onder omslag met venster worden gebracht of gecombineerd worden als gepersonaliseerde adresdrager in meerdelige zendingen onder omslag of transparante folie.In samenwerking met Thoverkracht, onze interne cel voor ontwerp en creatie, staan we van in de conceptfase garant voor een geïntegreerde aanpak die het maximale uit uw Direct Mailing campagne haalt.mailing onder enveloppe
De Direct Mail in zijn meest traditionele vorm, blijft een vaste waarde in het mailinglandschap. Tot een formaat C5 en een gewicht van maximaal 50 gram biedt deze oplossing immers toegang tot de ‘small format’ tarieven van bpost.
Daarnaast zijn de presentatiemogelijkheden ook legio: van neutraal-zakelijke vensterenveloppe over bedrukking in full-quadri tot enveloppen met panoramisch venster.
Neem graag contact op met al uw vragen, plannen of ideeën in het kader van Direct Mail, wij denken graag mee, assisteren en adviseren waar nodig!